Geoblog.pl    Hela    Podróże    Indie Delhi-Mumbai    Fatherpur sikri - Agra

Fatherpur sikri - Agra

Indie
Indie, Āgra Cantonment

Rano zostawilismy poscielowe robaki i ruszylismy w strone Agry. Pozytywem zwiedzania Indii z samochodu jest fakt, ze mozesz "podziwiac" codzienne zycie hindusow pracujacych czy mieszkajacych przy drodze. Po poludniu nas driver wysadzil nas w Fatherpur sikri - spedzilismy tam ok 1,5 h na szczescie bo w tym okresie miasto jest pelne agresywnych w swoim fachu wciskaczy wszystkiego. Zwiedzilismy odnowiana czesc starego krolestwa krola Akbara i niedaleki meczet obwieszony dekoracjami i straganami (czyt jeszce wiecej wciskaczy) w trakcie Ramadanu. Zaladowalismy sie juz do Hotelu w Agrze zwiedzanie Taj Mahal ciagle przed nami:). Jutro ciezka trasa do Kajuraho juz na wlasna reke. Przepraszamy, ale nie chce nam sie za dlugo pisac bo jest za goraco i net jest za wolny:/

dt2lzia
dt2lzia - 2008-09-28 20:18
Podobają się mi się Wasze podróże zwłaszcza ich literacki element, niekoniecznie ortograficzny. Wolał bym Twoje zdjęcie na sloniu jak bedziesz miała okazję, Tygrysa nie głaskaj. (To był T.) A teraz ja - M. Trochę się niepokoję jak znosicie te trudy. dziś podróżowałam z W do Z. jutro praca. Pozdrawiam. jutro wiecej, bo jestem troche zmaltretowana po pobycie w W. Ale oprócz powszednich atrakcji tez byl wieczor w teatrze. M

colinka
colinka - 2008-09-29 12:39
Kochana Ciesze sie ze piszesz regularnie :) jestem troche spokojniejsza, śledze codziennie twoje wpisy!!!!! piszcie nazyw hoteli dla bezpieczeństwa w razie wu ... i nie dajcie się wciskaczą hinduskim:))) tesknimy tu za Wami i 3mamy kciuki...
łapcie słońce piękne widoki !!! buzialuje ogromniasto:*

uol
uol - 2008-09-30 19:42
cześć dzieciaki. śledzimy każdy wasz ruch.cieszymy się że jest ok. Zdjęcia super,Ola mówi że pojechałeś szukać mamy korzeni ( małpy). czekamy na następną wiadomość. cześć

Hela
Helena Z
zwiedziła 1% świata (2 państwa)