Geoblog.pl    Hela    Podróże    Indie Delhi-Mumbai    Jalgon

Jalgon

Indie
Indie, Jālgaon

Ok godziny 12 wyladowalismy w Jalgaonie. Zameldowalismy sie w Hotelu Plaza, gdzie wlascicial tego chlodnego miejsca (naprawde barzo przyjemny pod wzgledem temperatury klimat) udzielil nam wszystkich niezbednych wskazowek, wlacznie z tym jak splokuje sie wode w kiblu. Niezwlocznie wrzucilismu nasze bagaze do pokoju i udalismy sie w podboj Ajanty, a wlasciwie jaskin w Ajancie. Wsiedlismy w autobus i za 1,5 godziny bylismy na miejscu. Aby dostac sie do buddyjskich swiatyn trzeba bylo najpierw przejsc przez "shopping center", niby tak nie specjalnie. Bardzo piekne miejsce, swiatynie wyrzezbione w skalach, otoczone zielenia. Mamo, Tato papugi takie jak kiedys na Rubinowej :). Dzisiaj siedzimy sobie dalej w Jalgaonie, czekajac na nocny pociag do Mumbaju-dalej Goa. Brzuchy nas nie bola, zarcie pyszne. Po malaronie nie ma zadnych skutkow ubocznych, komary sa. Zdjec nie dodajemy narazie, bo nie wszedzie jest/dziala USB. Ogolnie na ulicy wywolujemy wielka sensacje, szczegolnie ja, ludzie nawet robia nam zdjecia:). Poprostu Doda i Majdan w Indiach :D.

Hotel Plaza 350 rs
Jedzenie (picie, zarcie i lody) - ok 150 Rs za 2 os
Ajanta Caves 250 Rs + 7Rs(niewiadomo za co) + 14 za dojazd tam i z powrotem od shoppin center do jaskin + 80 tam i z powrotem autobus. (w przeliczeniu na glowe)
Piwo - 95 rs (jak narazie najtaniej).

250 rs to cena zazwyczaj obowiazujaca wiekszosc zabytkow

dt2lzia
dt2lzia - 2008-10-06 17:24
cieszymu się z dalszych relacji. jesteście dzielni, a najważniejsze, ze zdrowi. tutaj deszcz i jesień w pełni. Zyczymy wytrwałosci. m i t

UOi L
UOi L - 2008-10-07 20:51
super że brzuszki was nie bolą.zawsze czekamy na nowe wiadomości. Przemek Ola przyjechała w odwiedziny bardzo steskniona ?..... Ja spuściłem staw i od jutra sprzedaję.Pozdrawiamy Was B. gorąco i czekamy na Was i wasze wiadomości Pa.pa

leszek
leszek - 2008-10-08 15:26
ja was naprawde podziwiam ze chce wam sie pisac te komentarze... super:) wpadlam do domu na pare dni bo rozpoczecie mam dopiero 13.10:) bylam na iniwerytecie, dostalam juz plan zajec! drezno baaaardzo mi sie podoba, jestem nim zachwycona (wrocek sie chowa przy nim ), tylko teskno mi bardzo do domu. nie spodziewalam sie ze tak bardzo bede to przyzywac. tyle dobrego, ze to tylko 100km :) to milego pobytu wam zycze:)

Izka
Izka - 2008-10-08 17:58
buehehehe:D:D:D:D Doda i Majdan w Indiach? :P dobre!:) Przemek, uważaj, żeby Ci tam ciapaci dziewczyny nie podprowadzili:P (jak cos, to bij w gebe lewa reka;>...)fajnie, ze sobie radzicie; lapcie opalenizne, bo tutaj to juz nie ma szans! NIE SPAC - ZWIEDZAC!!:D pozdr:*

Hela
Helena Z
zwiedziła 1% świata (2 państwa)